Nasib Malang Kupon Java Stream

Standard

Selepas habis kelas Java Stream pada hari jumaat , aku terus membalas dendam kesumat waktu tidurku. Tidur .. dan bangun pukul 9 .. makan kt naiman dan tidur semula . Pukul 3 pagi aku bertolak ke klang dan sampai pukul 5 pagi .

Aku merempit bagai nak mati akibat kesejukan pada waktu pagi yang melampau . Lagi cepat sampai ke rumah lagi bagus sebab jacket ku tak dapat menghalang kesejukan di waktu pagi ditambah dengan angin yang aku harungi selaju RM130 KM/H . ( Meter motor Yamaha LC tipu .. )

Sampai jer kat rumah kelihatan adik ku hussein yang masih belum tidur . Sibuk dengan PSP dan PS2 nya . Terus aku bukak laptop dan membuat apa – apa yang patut seperti mencuci mata melihat gambar gadis comel di social site .

Pukul 6 bertolak ke KLIA untuk menghantar kedua orang tua ku kerana mereka akan pergi ke Medan . Bukan medan pertempuran tapi Medan di Indonesia bersama dengan ayah bonda Ammar untuk berjalan – jalan membuang duit + shopping dan berjumpa dengan Pak Long ku di sana . Sebelum bertolak aku campak sumer baju kotor ku di washing machine . Dengan harapan aku akan sidai bila balik nanti .

Bila nak balik rumah dari KLIA .. terjumpa kemalangan kecil melibatkan motosikal . Sempat jugak lah daku snap gambar sambil drive .

Eksiden motor di Jalan Kebun

Eksiden motor di Jalan Kebun

Sesampai jer kat rumah aku terus nak sidai baju sebab aku nak balas dendam nak tido sebab muka dah sangap . Masa aku angkat sumer baju dari washing machine , i noticed sumer baju hitam aku jadik kaler hijau . WTF ?

Lab Coat FTMK and Java Stream Coupon blends together

Lab Coat FTMK and Java Stream Coupon blends together

Malangnya nasib ku . There goes my free lunch for 20 days .

p/s : Thanks to Chang sebab offer coupon baru .. huhu ..

One thought on “Nasib Malang Kupon Java Stream

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.