Penangan Mid Term

Standard

Yeah .. akhirnya aku hampir bebas dari peperikassan Mid Term . Tinggal paper FST (falsafah sains teknologi) dan SE (Software Engineering) .. Subjek Dreamweaver ? Dah habis dah pon .. nak tunggu final exam jerk lagi 2 bulan .. huhu .. aku rasa macam x caya banyak perkara dah settle ..

Disebabkan tiada update selama seminggu .. aku telah membuat apa yang aku nak buat .. design template untuk wordpress .. err .. untuk aku la .. teringin nak buat template hasil kerja sendiri .. Aku juga telah mengupdate post I-hack , VIP PHP Programming Contest kerana tidak lengkap entry tanpa gambar .. Sila jenguk kembali post yang lama . Selain gambar , mana yang aku rasakan patut ada link .. aku letak ..

Seterusnya .. aku berasa excited dengan kedatangan Bulan Ramadhan .. Supaya nafsu serakah aku terkawal hendaknya .. tangan aku juga berasa agak gatal sebab entah macam mane payment project aku yang 2 bulan lepas baru masuk .. walaupon beberapa sen .. ok la tuh .. rezeki .. dari x dapat langsung .. Masih menunggu prize money dari Th3 Cod3 dan juga elaun semasa pertandingan VIP.

Nantikan update seterusnya .. esok lusa aku akan announce domain name aku .. masih terkial – kial untuk launce .. akhir kata .. selamat hari kemerdekaan dan selamat berpuasa pada muslim sekalian ..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.