Kehidupan aku di bulan Merdeka

Standard

Bulan Merdeka ? Jika kau tidak tahu bermakna kau bukan anak jati negara Malaysia. Atau kau seorang manusia yang dilahirkan di negara Malaysia tetapi telah bermastautin di negara orang lain sehingga terlupa asal usul sendiri.

Macam biasa . banyak benda yang berlaku (dan akan berlaku) dalam bulan ini.I really looking forward to PHP Programming contest VIP , I-Hack Shah Alam dan tidak lupa juga menyiapkan assignment dan project yang terpaksa dibuat.

My Workstation

Aku sudah 2 minggu menggunakan XP sejak bertukar ke Vista beberapa bulan lepas. Komen aku ? Buanglah vista jika PC anda PC lama . Vista x lambat .. hanya PC kau yang lambat .. get what I mean ? Aku x perlu lagi restart PC aku bagi setiap 4 jam .. Dan aku x berjumpa lagi pop-up box Not Responding .. Bila aku akan guna Vista kembali ? Tunggu aku dapat MacBook Pro . 😛

Kerja

Ya .. aku sudah bekerja kembali .. secara part time off course .. most of the projects menggunakan Joomla .. Dan ini merupakan kali pertama aku mengambil project Joomla .. CUAK GILER sebenarnya . tapi aku akan sentiasa menjadi seorang penakut yang takut mencuba sesuatu yang baru kalau aku x ambik .. asyik2x CodeIgniter dan MODx jerk ..

Komen ? So far aku masih terkial 2x menggunakan Joomla sebab aku x pernah gunakan lebih dari 2 hari Joomla yang lama . Walaubagaimanapun .. terima kasih kepada layout dan module yang berlambak .. it gets the job done ..

Siapa mamat ni ?

Dia adalah seorang blogger UTeM yang tegar dan feymes .. aku terjumpa muka dia semasa aku masuk website UTeM di page ini .. Jika gambar di sebelah perkataan Undergraduate seorang pelajar membaca buku di Library .. anda perlu refresh beberapa kali .. x keluar jugak ? sila klik disini. Hensem kan ? Hihi ..

Kenapa x keluar di page tadi ? sebab ada script random di situ .. Sempat jugak aku menyelongkar direktori image.

Study di UTeM

Aku menyampah giler dengan speed internet di !!!! Dekan .. lecturer .. staf pusat komputer .. tolonglah berbuat sesuatu … !!!!

Mari teruskan hidup ..

🙂

3 thoughts on “Kehidupan aku di bulan Merdeka

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.