Tag dari Shatilah !

Standard

Sejak aksi terjah yang dilakukan oleh senior ku ini .. akhirnya .. aku telah di tag dari dia .. Enjoy !

  1. Saye lahir di muar , tapi membesar di Klang . Dan kadang2x tatau nk ckp ape kalo orang tanye asal mane .. I tend to tell them the Long Story .. huhu
  2. Kopi adalah minuman kegemaran ketika membuat programming .. Jika Rokok ada lah penjana minda utk sahabatku Amir .. Kopi plak mcm adrenaline utk darah2x otak aku berjalan dengan lancar mcm air k3NC1ng
  3. X dpt PLKN dan menghabiskan masa 4 bulan selepas SPM bekerja di Cyber Cafe yang gajinya amatlah ciput  @tongue
  4. LOvE? Pernh dikecewakan dua kali .. i admit both of them are so cute and aku x pandai menjaga mereka sehingga bleyh terlepas ke pihak ketiga ..  dan sekarang .. aku dh genap setahun single selepas couple dengan yang No 2 (Dan masih mencari macam orang sangap tengok perempuan .)
  5. Selain programming , computer , bikes dan juga novel cinta .. yang laen aku x amek pedulik …
  6. Badanku akan terasa seperti cacing kepanasan jika tidak dilengkapi laptop , handphone , mp3 player dan yang penting skali .. INTERNET !
  7. akan rasa resah gelisah dan tangan menggigil dan membuat postur menaip keyboard jika tidak berjumpa dengan komputer selama 3 hari (selalu terkena penyakit nie masa nak dekat SPM .. sbb kena BAN dari gune komputer selama 5 bulan )
  8. Nak keje kt oversea !!
  9. Nak Google Phone .. sbb x sabar nk wat android application sendiri .. handphone Sony Ericsson Walkman W700i yang dibeli menggunakan tulang 4 kerat semasa bekerja di Toshiba Teledynamics Shah Alam semasa menunggu result SPM telah menunjukkan tanda2x untuk diganti baru .. begitu juga dengan laptop ku ..

Berminat nk tulis facts bout urself ? Silakan .. Tiada bayaran dikenakan ..

2 thoughts on “Tag dari Shatilah !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.